joi, 25 februarie 2010

Magazinul Iubirii (Supermarket of Love)

Si cum in Asia se poate intampla orice se pare ca acum au deschis si un Supermaket pentru Iubire. Acesta a fost deschis in Noiembrie 2009 si are deja mai mult de 1000 de clienti. Magazinul a aparut deoarece autoritatile au sesizat ca in China exista o adevarata "epidemie" de burlaci, respectiv un numar de 24 de milioane de burlaci ce este posibil sa nu isi gaseasca partenera din cauza numarului mic de femei din tara.

Magazinul, cunoscut initial sub denumirea de "I'm Looking for You", are o baza de date ce cuprinde burlacii si burlacitele ce sunt in cautarea unei relatii serioase, de durata si se pare ca de la deschidere a dus la unirea a 50 de cupluri.
Partile interesate trebuie sa plateasca o taxa de inregistrare de 3 dolari iar apoi li se cer informatiile personale (nume, varsta, venit, ocupatie) si, mai important, ce ar dori ei de la un potential partener.
Toate aceste informatii, impreuna cu o poza, sunt postate apoi pe diverse placi, de-a lungul unui perete, pentru ca ceilalti sa le poata vedea. Pe fiecare placa este si un ID pe care "cumparatorii" il pot folosi pentru a contacta persoana dorita.

Proprietarul magazinului a venit cu aceasta ideea deoarece serviciul de dating on-line din China nu da rezultate. Astfel, facand o conexiune intre viata de zi cu zi si legaturile pe internet a creat acest supermarket unde oamenii vin, se inscriu, iar apoi pot comunica prin internet, sperand ca in final sufletele singure din China sa isi gaseasca perechea. Aceasta este opinia lui Shan, proprietarul ce spera ca oamenii vor renunta in acest mod la singuratate.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu